dinsdag 23 augustus 2016

EMTE supermarkten steunt NIX18-campagne met lanyards

EMTE supermarkten steunt de NIX18-campagne. Dit is een initiatief van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en een groot aantal partners (Koninklijke Horeca Nederland, KWF kankerbestrijding, Longfonds, Trimbos-instituut, NOC*NSF, supermarkten verenigd in het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel, GGD Nederland, GGD’en, Thuiswinkel.org, de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit en de ministeries van Veiligheid en Justitie ). Doel van de campagne is het versterken van de sociale norm ‘niet drinken en roken tot je 18e‘. De campagne richt zich op de hele samenleving, meer in het bijzonder de omgeving van jongeren. Iedereen zou het normaal moeten gaan vinden als jongeren voor hun 18e niet roken of drinken. Joosten Promogifts levert in opdracht van EMTE supermarkten alle bedrukte keycords/lanyards. Hartelijk dank voor jullie bestelling en vertrouwen EMTE en veel succes met de actie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten